دکتر آرش شرافت وزیری

راهنمای ویزیت آنلاین با دکتر شرافت وزیری

راهنمای ویزیت آنلاین با دکتر شرافت وزیری

یکی از پیشرفت‌هایی که در دنیای امروز ایجاد شده استفاده از مولتی مدیا در ویریت‌های پزشکی است. اتفاقی که در سال‌های اخیر و به ویژه در دوران پندمی کرونا ایجاد شد، باعث شد تا این روش ویزیت در سراسر جهان پیشرفت بیشتری داشته باشد و وب‌سایت‌های مرتبطی درباره با این موضوع ایجاد شوند. درسته که در حال حاضر پندمی تمام شده و ویزیت‌ها به حالت گذشته خود انجام می‌شوند و تجربه ویزیت آنلاین بسیار موفق بود زیرا بسیاری از ویزیت‌ها و مشاوره‌ها نیازی به حضور بیمار ندارد و به صورت آنلاین نیز قابل انجام هستند.
در گروه ارتوپدی یکی از مشکلاتی برای جراحان وجود دارد، اطلاعاتی مانند عکس، ام آر آی و سی تی اسکن و … باید برای پزشک ارسال شود و همراه با آن شرح حال مناسبی ارائه شود تا پزشک بتواند به حداقل ۵۰ درصد از اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد. با توجه به همین موضوع بسیار حائذ اهمیت است که از روش ویزیت آنلاین استفاده شود.
ویزیت آنلاین نیز در وب‌سایت دکتر شرافت وزیری طراحی شده و با ورود به وب‌سایت دکتر شرافت وزیری و انتخاب گزینه مرتبط به سامانه ایجاد شده هدایت خواهید شد که در ویدیو نحوه ارتباط و ویزیت آنلاین با دکتر شرافت وزیری شرح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *